Zadaci iz domene Službe ljudskih resursa:
- izrada sve dokumentacije potrebne za reguliranje radnog odnosa (ugovori o radu, prijave,
odjave, potvrde, rješenja, zaduživanje i razduživanje zaposlenika, zaštita na radu...)
- vođenje evidencija i ažuriranje podataka o zaposlenicima i njihovim pravima i obavezama
- kontrola radnog vremena i evidencija radnih sati te koordinacija sa Odjelom računovodstva u
domeni obračuna plaća
- analize i izvještavanje - troškovi plaća, kretanja u broju zaposlenika i ostala kadrovska pitanja
- sudjelovanje u razvoju interne komunikacije te kreiranje intranet sadržaja
- pomoć u organizaciji druženja, izleta i sl. događaja
- podrška u svim procesima upravljanja ljudskim resursima
Zadaci iz domene Ureda uprave, općih i pravnih poslova:
- administrativni poslovi Uprave i Ureda Uprave
- vođenje evidencije ulazne i izlazne pošte i evidencije interne pošte, te razdioba pošte po
organiz. jedinicama Banke
- likvidiranje računa
- kurirski poslovi
- narudžbe i kontakt s dobavljačima i izvođačima
- evidencija o korištenju službenih automobila Banke
- pomoć oko kurirskih poslova za vrijeme godišnjih odmora (preuzimanje i predavanje pošte)