- sudjelovanje u planiranju, budžetiranju, praćenju, izvještavanju , organizaciji i provedbi promotivnih i marketinških aktivnosti u svrhu ostvarenje poslovnih ciljeva
- osmišljavanje i kreiranje kreativnih koncepata i prezentacija za različite projekte i događanja, te njihova provedba
- praćenje digitalnih trendova, medija i načina komunikacije na tržištu
- kreiranje novog i održavanje postojećeg sadržaja na Internet stranici organizacije, pisanje tekstova i blogova
- kreiranje i implementacija sadržaja za potrebe korporativnih kanala komunikacija, oglašavanja i marketinških promocija
- planiranje, organizacija, evaluacija, te operativno provođenje marketinških projekata
- suradnja i koordinacija sa dobavljačima (marketinškim, medijskim, PR agencijama, tiskarama i sl.)
- sudjelovanje i predlaganje u akcijskim prodajama, aktivnostima unapređenja prodaje; nagradne igre, sajmove, izložbe, prezentacije, obljetnice i sl. u suradnji s direktorom prodaje
- predlaganje aktivnosti unapređenja prodaje prema kupcima i prodajnim mjestima, označavanje, dekoracija i opća atmosfera u suradnji s direktorom prodaje i marketinga
- planiranje i provođenje nabave promotivnih artikala i tiskanih materijala
- kvalitetna priprema za timske sastanke
- obavljanje poslova radnog mjesta po odluci uprave u bilo kojoj poslovnoj jedinici tvrtke
- i drugi poslovi po nalogu neposredno odgovorne osobe
- vođenje društvenih mreža
- organizacija snimanja za društvene mreže i web stranice (traženje lokacije, pronalazak modela, organizacija fotografa, priprema moodboarda i sl.)