Ako ti rješavanje poslovnih problema i pomaganje poduzetnicima predstavlja pozitivan izazov, a uspješno riješen problem mami osmijeh na lice, javi nam se da se upoznamo!
Kako bi naša usluga prema korisnicima računovodstva imala dodatnu vrijednost u potrazi smo za novim kolegama koji će voditi brigu o korisnicima te u stalnoj proaktivnoj komunikaciji s njima prepoznati prilike, probleme i nejasnoće, kao i načine kako im pomoći.
Prijave ćemo razmatrati redom zaprimanja. Budući da imamo u planu zapošljavanje više kolega, tvoju ćemo prijavu u tu svrhu sačuvati godinu dana. Ako se s time ne slažeš, molimo te da to naglasiš u prijavi.
Glavni zadaci:
- tvoj glavni zadatak je biti ključna kontakt osoba klijentima svog računovodstvenog tima te spona između svijeta računovođa i poduzetnika, kako bi sve bilo jasno i pravovremeno riješeno
- povećanje odnosno održavanje zadovoljstva klijenata isporučenom uslugom, s krajnjim ciljem pozitivnog utjecaja na uspjeh klijenta
- podrška klijentima i timu kroz brigu o pravovremenoj razmjeni dokumentacije i svih ostalih potrebnih informacija te operativna i administrativna obrada istih
- analiza potreba klijenata, definiranje i praćenje opsega posla za klijenta te predlaganje aktivnosti i procesa za veću uspješnost klijenta
- edukacija klijenata i aktivno podržavanje klijenata u korištenju usluga Aestus financijskog savjetovanja i aplikacije Parra
- vođenje evidencije o dnevnim, tjednim i mjesečnim zadacima tima korištenjem naprednih CRM i workflow alata
- pratiti novosti u računovodstvu i poslovnoj ekonomiji, kako bi lakše i jednostavnije radio/la svoj posao
- biti u toku i educirati se što znači biti poduzetnik, kako voditi poduzeće, s ciljem kako bi mogao/la uvijek imati i “njihove cipele” na nogama
- u Aestusu nam je atmosfera i kultura tvrtke jako važna pa je zadatak svakog člana tima ujedno i poticanje i održavanje dobre timske atmosfere