-	podrška poslovnim odjelima u procesu razvoja kartičnih proizvoda
-	pomoć u analiziranju profitabilnosti proizvoda kartičnog poslovanja
-	upravljanje sa vanjskim pružateljima kartičnih usluga
-	provođenje i kontrola dnevnih obrada
-	rješavanje reklamacija
-	podrška, obavještavanje i edukacija korisnika iz domene kartičnog poslovanja
-	analiza, testiranje funkcionalnosti sustava i prijava grešaka
-	sudjelovanje na projektima razvoja bankarskog sustava za kartično poslovanje i poslovnu organizaciju Banke
Samostalnost, proaktivnost, kolegijalnost su tvoje vrline u timskom radu, ostvarivanje ciljeva i završavanje zadataka glavni motivi. Kao Suradnik u Kartičnim operativnim poslovima i tehničkoj podršci tvoj svakodnevni fokus je na stabilnosti, sigurnosti i učinkovitosti kartičnog sustava – od autorizacija i obračuna transakcije, do komunikacije s vanjskim dobavljačima i platnim shemama.  Voliš da je sve pod nadzorom, a procedure i dokumentacija spremni za druge kolege. 
Ako si spreman prihvatiti izazov, nastavi čitati niže više detalja o radnom mjestu: