Renesansa traži novog zaposlenika - Računovodstveni administrator (m/ž) koji će za društvo Renesansa i njezina povezana društva samostalno obavljati računovodstvene, administrativne i druge poslove.
Prijava do: 11. 01. 2025.
Lokacija rada: Dubrovnik, Vukovarska ulica
Glavne odgovornosti kandidata:
- unos, knjiženje i kontrola ulaznih i izlaznih računa
- unos, knjiženje i kontrola izvoda
- usklađivanje i kontrola salda konti kupaca i dobavljača
- poznavanje izrade putnih naloga te knjiženje
- obračun PDV-a, obračun plaća
- blagajničko poslovanje
- poznavanje robno/materijalnog knjigovodstva
- sudjelovanje u izradi završnih obračuna prijave poreza na dobit
- sudjelovanje u izradi periodičnih i završnih financijskih izvještaja
- korištenje e-porezne, e-HZMO i sl.
- praćenje i primjena računovodstvenih i aktualnih propisa i zakonskih promjena
- samostalno obavljanje računovodstveno-knjigovodstvenih poslova
- komunikacija s klijentima i nadležnim institucijama
- upravljanje dokumentima i vođenje evidencije o zaposlenicima i ostali administrativni poslovi
Odabrani kandidat bit će odgovoran za vođenje svih administrativnih i uredskih poslova poduzeća, uz posebnu ulogu u administraciji i praćenju financija investicija.
Odgovornosti u projektnom okruženju:
- upravljanje kadrovskom evidencijom: osoba će voditi kadrovsku evidenciju, uključujući praćenje prisutnosti zaposlenika (radnika) na poslu, te druge relevantne kadrovske zapise i dokumentaciju
- sudjelovanje u pripremi i realizaciji investicijskih projekata: administrator će aktivno sudjelovati u pripremi i realizaciji u početku manje složenih investicijskih projekata, a kasnije i kompleksnijih, po potrebi koordinirati sudionike u projektima prema uputi nadležnih, te osigurati da se sve aktivnosti i radni zadaci u kalendaru izvode prema planu
- vođenje evidencije i raspodjela troškova: administrator će voditi evidenciju putnih naloga, troškova goriva, radnih sati za obračun plaća, te drugih troškova vezanih uz projekte, a po potrebi i raspodjelu troškova po obračunskim jedinicama (gradilištima)
- primopredaja i kontrola plaćanja: administrator će sudjelovati u primopredaji dokumentacije, obračunu i kontroli plaćanja vanjskih suradnika i izvođača radova, osiguravajući da su svi ugovorni uvjeti ispoštovani i da su plaćanja izvršena pravovremeno
- vođenje evidencije plaćanja ulaznih i izlaznih računa, vođenje virtualnog skladišta materijala (primka ulaznog materijala po računima mora odgovarati izdatnici izlaznog materijala po računima)
- arhiviranje tehničke i projektne dokumentacije: administrator će biti odgovoran za pravilno arhiviranje tehničke i projektne dokumentacije sukladno Zakonu i relevantnim pravilnicima, osiguravajući da je dokumentacija uvijek dostupna i organizirana