Povratak

Računovodstveni administrator (m/ž)

RENESANSA d.o.o. za poslovanje nekretninama i usluge
Prijava do: 11. 01. 2025.
Lokacija rada: Dubrovnik

Opis posla

Renesansa traži novog zaposlenika - Računovodstveni administrator (m/ž) koji će za društvo Renesansa i njezina povezana društva samostalno obavljati računovodstvene, administrativne i druge poslove. Prijava do: 11. 01. 2025. Lokacija rada: Dubrovnik, Vukovarska ulica Glavne odgovornosti kandidata: - unos, knjiženje i kontrola ulaznih i izlaznih računa - unos, knjiženje i kontrola izvoda - usklađivanje i kontrola salda konti kupaca i dobavljača - poznavanje izrade putnih naloga te knjiženje - obračun PDV-a, obračun plaća - blagajničko poslovanje - poznavanje robno/materijalnog knjigovodstva - sudjelovanje u izradi završnih obračuna prijave poreza na dobit - sudjelovanje u izradi periodičnih i završnih financijskih izvještaja - korištenje e-porezne, e-HZMO i sl. - praćenje i primjena računovodstvenih i aktualnih propisa i zakonskih promjena - samostalno obavljanje računovodstveno-knjigovodstvenih poslova - komunikacija s klijentima i nadležnim institucijama - upravljanje dokumentima i vođenje evidencije o zaposlenicima i ostali administrativni poslovi Odabrani kandidat bit će odgovoran za vođenje svih administrativnih i uredskih poslova poduzeća, uz posebnu ulogu u administraciji i praćenju financija investicija. Odgovornosti u projektnom okruženju: - upravljanje kadrovskom evidencijom: osoba će voditi kadrovsku evidenciju, uključujući praćenje prisutnosti zaposlenika (radnika) na poslu, te druge relevantne kadrovske zapise i dokumentaciju - sudjelovanje u pripremi i realizaciji investicijskih projekata: administrator će aktivno sudjelovati u pripremi i realizaciji u početku manje složenih investicijskih projekata, a kasnije i kompleksnijih, po potrebi koordinirati sudionike u projektima prema uputi nadležnih, te osigurati da se sve aktivnosti i radni zadaci u kalendaru izvode prema planu - vođenje evidencije i raspodjela troškova: administrator će voditi evidenciju putnih naloga, troškova goriva, radnih sati za obračun plaća, te drugih troškova vezanih uz projekte, a po potrebi i raspodjelu troškova po obračunskim jedinicama (gradilištima) - primopredaja i kontrola plaćanja: administrator će sudjelovati u primopredaji dokumentacije, obračunu i kontroli plaćanja vanjskih suradnika i izvođača radova, osiguravajući da su svi ugovorni uvjeti ispoštovani i da su plaćanja izvršena pravovremeno - vođenje evidencije plaćanja ulaznih i izlaznih računa, vođenje virtualnog skladišta materijala (primka ulaznog materijala po računima mora odgovarati izdatnici izlaznog materijala po računima) - arhiviranje tehničke i projektne dokumentacije: administrator će biti odgovoran za pravilno arhiviranje tehničke i projektne dokumentacije sukladno Zakonu i relevantnim pravilnicima, osiguravajući da je dokumentacija uvijek dostupna i organizirana
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine: - SSS/VŠS s minimalno 3-5 godina radnog iskustva u računovodstvu - poželjno obrazovanje ekonomskog usmjerenja (računovodstvo i financije) - poželjno poznavanje vođenja računovodstva u ERP sustavu Pantheon ili drugi - jezici - engleski (obavezno) - ostale vještine: Excel, Word, Outlook - timski rad, otvorena komunikacija i osoba od povjerenja - sposobnost logičko-analitičkog razmišljanja Životopis je obavezan uz prijavu na hrvatskom i engleskom jeziku.
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Viša stručna sprema, Stručni prvostupnik, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineWord, Excel, Internet, Enterprise Resource Planning (ERP), Outlook
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva3-5

Poslodavac ti nudi

Vrsta posla: Stalni radni odnos (na neodređeno) U ovisnosti o razini znanja, vještina i dodatno uloženom trudu kandidata kroz vrijeme, kandidat može očekivati stimulativna primanja, bonuse za svoj dodatno uloženi rad kao i napredovanja u vidu plaće i ostalih beneficija - slobodni dani, edukacije, fleksibilnost po pitanju radnog vremena i slično. Renesansa ulaže u razvoj dodatnih znanja i vještina svojih zaposlenika pri čemu se očekuje od kandidata da dolazi sa prijedlozima edukacije ili dodatnog usavršavanja Upravi na pregled i odobrenje. Nadalje, od kandidata se očekuje da ispunjava svoje radne zadatke i obaveze odgovorno i na vrijeme. U ovisnosti o razini znanja, vještina i dodatno uloženom trudu kandidata kroz vrijeme, kandidat može očekivati stimulativna primanja, bonuse za svoj dodatno uloženi rad kao i napredovanja u vidu plaće i ostalih beneficija. Rast cjelokupne organizacije i razvoj složenijih investicija će zahtjevati proširenje našeg tima, što je odlična prilika za vas da steknete pravovremeno iskustvo u ranoj fazi i sudjelujete u rastu i razvoju naše organizacije.
RENESANSA d.o.o. za poslovanje nekretninama i usluge
RENESANSA d.o.o. za poslovanje nekretninama i usluge
http://www.renesansa.hrNika i Meda Pucića 11, 20000 DubrovnikRenesansa d.o.o. razvija luksuzne nekretnine na području Dubrovačko-neretvanske županije od 2005. godine sa naglaskom na tradicionalnu arhitekturu, obnavlja kulturnu baštinu, puno pažnje posvećuje zaštiti prirode i spoju nekretnina s okolišem. Predana je zadovoljstvu svih svojih zaposlenika, te kontinuirano ulaže u razvoj novih znanja i vještina zaposlenika koji to žele i zaslužuju. Glavnina poslovanja Renesanse se odnosi na razvoj novih investicija, te iznajmljivanje nekretnina u vlasništvu za visoki turizam. Renesansa kao društvo je dio šire organzacije - grupe društava koja zajednički rade na razvoju investicija.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen12. 12. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Ekonomija, financije i računovodstvo iznosi 1248.23 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću