Čišćenje sobe i drugih prostorija:
- usisavanje, brisanje prašine, pranje podova
- čišćenje prozora, ogledala i drugih staklenih površina
- čišćenje i održavanje kupaonica (pranje WC-a, umivaonika, tuševa i kade)
- zamjena posteljine i ručnika
Održavanje inventara i zaliha:
- provjeravanje stanja potrošnih materijala poput toalet papira, sapuna, šampona i drugih potrepština
- prijavljivanje potrebnih nabavki ili oštećenja inventara
Priprema i održavanje kreveta:
- sređivanje kreveta, postavljanje čiste posteljine i jastuka
- uklanjanje i zamjena posteljine po potrebi
Organizacija prostora:
- pomoć u organizaciji i rasporedu namještaja
- uređenje predmeta i sitnica u sobama, hodnicima i ostalim prostorijama
Održavanje higijene u zajedničkim prostorijama:
- čišćenje hodnika, stubišta i drugih zajedničkih prostorija
- briga o čistoći i higijeni u restoranima, barovima ili drugim dijelovima objekta, ukoliko je to dio posla
Obavljanje dodatnih poslova po zahtjevima nadređenih:
- obavljanje raznih administrativnih i tehničkih zadataka prema potrebama objekta
- pomoć gostima, ako je potrebno, u vezi sa pitanjima ili potrebama tokom boravka