Povratak

Specijalist za korisničku podršku (m/ž)

Komba Technologies d.o.o
Prijava do: 11. 07. 2024.
Plaća: Od 1300 EUR do 2000 EUR
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Tražimo predanog i svestranog Specijalista za korisničku podršku koji će se pridružiti našem timu. Tražimo kandidata kojem će fokus biti dolazni pozivi i zahtjevi kako klijenata tako i fleksibilnih radnika, osiguravajući da se njihovi upiti rješavaju brzo i učinkovito, a tijekom razdoblja niske dolazne aktivnosti proaktivnim pozivanjima. Osobe koje su bolje upoznate sa IT-em imati će priliku biti spona između korisnika i razvojnog tima. Odgovornosti: - korisnička podrška: obrada dolaznih poziva, e-mailova i chat zahtjeva od klijenata i fleksibilnih radnika, pružajući pravovremene i točne odgovore na njihove upite - rješavanje problema: učinkovito rješavanje problema korisnika, eskalirajući složene probleme odgovarajućim timovima kada je potrebno - dokumentacija: održavanje detaljnih i točnih zapisa o interakcijama s korisnicima, problemima i rješenjima u CRM sustavu - proaktivni pozivi: provođenje odlaznih poziva potencijalnim klijentima tijekom razdoblja niske dolazne aktivnosti - (opcionalno) poznavanje IT sustava i znanje o arhitekturi sustava i aplikacije - prikupljanje povratnih informacija: prikupljanje i dokumentiranje povratnih informacija korisnika kako bi se poboljšale naše usluge i identificirale prilike za nove značajke ili poboljšanja - prolazak treninga o uslugama i sustavu - suradnja s timovima: bliska suradnja s prodajnim, marketinškim i produktnim timovima kako bi se osigurala besprijekorna korisnička iskustva i dosljedna komunikacija
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Kvalifikacije: - iskustvo: prethodno iskustvo u korisničkoj podršci ili call centru je poželjno. Iskustvo u prodaji je prednost. - komunikacijske vještine: izvrsne verbalne i pisane komunikacijske vještine s mogućnošću jasnog i empatičnog prenošenja informacija - tehnička sposobnost: iskustvo u korištenju CRM softvera i Microsoft Office Suite-a - obrazovanje: srednjoškolska diploma ili ekvivalent je obavezan; poželjna je diploma prvostupnika - (opcionalno) obrazovanje u IT i srodnim područjima - dostupnost: fleksibilnost za rad u različitim smjenama
Stručna spremaSrednja stručna sprema
Digitalne vještineCustomer Relationship Management (CRM), IT Service Management, Microsoft Office 365, Salesforce
JezikHrvatski (C1), Engleski (C1)
Minimalno radno iskustvo0-1

Poslodavac ti nudi

Što nudimo? - konkurentna plaća: atraktivan paket kompenzacije s poticajima temeljenim na učinku - beneficije: sveobuhvatan paket beneficija uključujući zdravstveno osiguranje, mirovinske planove i plaćeni godišnji odmor - mogućnost napredovanja: mogućnosti za profesionalni razvoj i napredovanje u karijeri unutar brzorastuće tvrtke - radno okruženje: dinamično i suradničko radno okruženje koje cijeni inovacije i timski rad
Komba Technologies d.o,o
https://kombapp.com/Ulica Andrije Žaje 60, 10000 ZagrebKomba je inovativna platforma koja povezuje slobodne profesionalce s tvrtkama koje trebaju privremene, smjenske radnike. Naša misija je pružiti fleksibilne radne mogućnosti pojedincima i pomoći tvrtkama učinkovito upravljati svojim potrebama za osobljem. Djelujemo u različitim sektorima uključujući ugostiteljstvo, maloprodaju i logistiku.
Potreban broj zaposlenika3
Oglas objavljen21. 06. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 819.77 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću