Tražimo predanog i svestranog Specijalista za korisničku podršku koji će se pridružiti našem timu. Tražimo kandidata kojem će fokus biti dolazni pozivi i zahtjevi kako klijenata tako i fleksibilnih radnika, osiguravajući da se njihovi upiti rješavaju brzo i učinkovito, a tijekom razdoblja niske dolazne aktivnosti proaktivnim pozivanjima. Osobe koje su bolje upoznate sa IT-em imati će priliku biti spona između korisnika i razvojnog tima.
Odgovornosti:
- korisnička podrška: obrada dolaznih poziva, e-mailova i chat zahtjeva od klijenata i fleksibilnih radnika, pružajući pravovremene i točne odgovore na njihove upite
- rješavanje problema: učinkovito rješavanje problema korisnika, eskalirajući složene probleme odgovarajućim timovima kada je potrebno
- dokumentacija: održavanje detaljnih i točnih zapisa o interakcijama s korisnicima, problemima i rješenjima u CRM sustavu
- proaktivni pozivi: provođenje odlaznih poziva potencijalnim klijentima tijekom razdoblja niske dolazne aktivnosti
- (opcionalno) poznavanje IT sustava i znanje o arhitekturi sustava i aplikacije
- prikupljanje povratnih informacija: prikupljanje i dokumentiranje povratnih informacija korisnika kako bi se poboljšale naše usluge i identificirale prilike za nove značajke ili poboljšanja
- prolazak treninga o uslugama i sustavu
- suradnja s timovima: bliska suradnja s prodajnim, marketinškim i produktnim timovima kako bi se osigurala besprijekorna korisnička iskustva i dosljedna komunikacija