- glavna zadaća kandidata je biti referentna osoba za administraciju u Hrvatskoj - komunikacija sa djelatnicima
- praćenje bolovanja i godišnjih odmora te vođenje evidencije istih
- vođenje evidencije izaslanja djelatnika
- obavljati poslove vezane uz zasnivanje radnog odnosa radnika (prikupljati potrebnu radnu dokumentaciju i provjeravati vjerodostojnost iste, organizira unos radnika u kadrovske evidencije te prijavu djelatnika na mirovinsko osiguranje, izdavanje radnih odjela za nove djelatnike i postojeće)
- obavljati poslove vezane zu prestanak radnog odnosa radnika (pripremati sporazume o prestanku ugovora o radu, otkaze, vodi računa o razduženju zadužene opreme)
- provoditi elektroničke prijave i odjave, promjene radnika i članova njihovih obitelji na mirovinskom i zdravstvenom osiguranju.
- podnositi zahtjeve za izdavanje A1 potvrda kod nadležnog mirovinskog osiguranja
- priprema dokumentacije i podnošenje dozvole za boravak i rad stranih državljana