Ako su knjige Vaša strast i vjerujete kako je marketing ključ da svaka knjiga dođe u prave ruke, pridružite nam se kao marketinški producent.
Odgovornosti marketinškog producenta:
- kreira i upravlja produkcijskim planom i kalendarom sukladno nakladničkom programu, s naglaskom na digitalno oglašavanje i sadržaj za kampanje
- organizira i producira video i foto sadržaje vezane uz knjige i autore
- vodi produkcijske troškovnike i upravlja budžetima za kampanje i digitalne kanale
- koordinira rad in-house kreativnog tima i vanjskih suradnika, uključujući odabir novih suradnika prema potrebi
- izrađuje briefove i daje jasne upute za izradu vizualnih i tekstualnih materijala za društvene mreže, newslettere i druge komunikacijske kanale
- razvija i provodi marketinške kampanje za dodijeljene naslove knjiga, uključujući produkciju foto i video sadržaja
- predlaže i provodi marketinške aktivacije na razini naslova, kategorija i brendova (Školska knjiga i Lumen)
- osigurava pravovremenu komunikaciju i dostavu potrebnih materijala svim dionicima (internim i vanjskim) te nadzire tijek i realizaciju produkcije
- aktivno smišlja i razvija sadržaj za digitalne platforme te je odgovoran za pravovremenu produkciju: društvene mreže, oglase, video formate, newslettere i web-stranicu
- koordinira izradu PR tekstova i vizuala u suradnji s relevantnim timovima
- prati trendove u digitalnom marketingu i proaktivno predlaže nove formate i pristupe promociji izdanja