Povratak

Administrator (m/ž)

Hrvatska turistička zajednica
Prijava do: 28. 12. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Hrvatska turistička zajednica traži administratora (m/ž) koji će biti zadužen za rad na recepciji. Opis poslova: - opći poslovi vezani uz recepciju - održavanje prostora i imovine - nabava uredskog, potrošnog i drugog sitnog materijala za opće potrebe i sl. - organizacija dnevnih aktivnosti (zaprimanje stranaka, organizacija sastanaka i organizacija dvorana) - obavljanje raznih administrativnih poslova prema potrebama stručne službe: javljanje na telefon i portafon, zaprimanje poruka, prespajane poziva, skeniranje i kopiranje razne dokumentacije i sl. - obavljanje poslova u skladu s važećom zakonskom regulativom i internim procedurama
Vrsta poslaNa određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Propisani uvjeti za radno mjesto: - završena najmanje srednja škola u četverogodišnjem trajanju - najmanje 1 godina radnog iskustva na srodnim poslovima - znanje jednoga stranog jezika - znanje rada na osobnom računalu - da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit Poželjna znanja i kompetencije: - dobro poznavanje pravila i standarda uredskog poslovanja - sposobnost logičnog razmišljanja - samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja - točnost, ažurnost, sistematičnost, fleksibilnost - profesionalnost, ljubaznost i strpljivost u ophođenju sa strankama i kolegama - odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama, MS Office i sl.
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Visoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineMS Office
Minimalne godine radnog iskustva1

Poslodavac ti nudi

- ugovor na određeno vrijeme od godinu dana uz probni rok od 6 mjeseci i mogućnost produljenja na neodređeno vrijeme - konkurentna plaća - profesionalni razvoj kroz edukacije - prilika za rad na modernim tehnologijama u dinamičnom okruženju Potrebna dokumentacija uz prijavu: - životopis - dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije) - uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda) HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta. Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu. Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni. Način prijave: Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka zaprijavu. U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA
HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA
https://www.htz.hrIblerov trg 10/4, 10 000 Zagreb
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen18. 12. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću