Što ćeš raditi?
- organiziranje optimalnog funkcioniranja poslova nabave
- pregovaranje o uvjetima ugovornih odnosa (cijene i rokovi)
- uspostavljanje, održavanje i unapređenje trajnih poslovnih odnosa s dobavljačima
- nabava sirovina, sredstava za rad i trgovačke robe
- izrada i praćenje materijalne i financijske realizacije ugovora s dobavljačima
- kontrola utrošaka sirovina, ambalaže i energenata po parametrima te analiza odstupanja od normativa
- koordinacija poslova nabave sa drugim sektorima (proizvodnja, veleprodaja, distribucija i računovodstvo)
- analiza podataka vezanih za nabavu (volumenske i financijske analize), zalihe i troškove poslovanja društva
- koordinacija investicija u segmentu nabavke opreme i usluga
- praćenje i upravljanje zalihama sirovina, ambalaže, energenata, materijala, rezervnih dijelova i trgovačke robe
- kontrola poslovanja te organizacija i nadzor inventura skladištima
- izvršavanje i ostalih zadataka prema uputama Uprave u skladu sa svojom strukom i stečenim poslovnim iskustvom
- priprema i prezentiranje potrebnih periodičnih izvješća prema Upravi