- razvoj globalne strategije prodaje na Amazon-u i drugim e-tržnicama globalno sa ciljem rasta prodaje na svim tržištima i kanalima te otvaranje novih Amazon Marketa
- stvaranje i provedbe projekata koji će osigurati dostizanje KPI-a za sve članove tima
- organizacija tima, raspodjele radnih zadataka i postavljanja ciljeva članova tima i sudjelovanje u projektima
- mentoriranje članova tima za optimalno funkcioniranje tima
- nadgledanje svih listing-a na svim platformama i pružanje operativne podrška kada je to potrebno
- analiza i izvještavanja o performansama web stranica i KPI-ima
- upravljanje poboljšanjem korisničkog iskustva među robnim markama, uključujući dizajn i estetiku, kvalitetu sadržaja, navigaciju, informacijsku arhitekturu, brendiranje, izvedbu web mjesta, funkcionalnost i upotrebljivost
- poboljšanje konverzije analizom “customer journeys” i razvojem korisničkog iskustva, uključujući korištenje A / B testiranja
- koordinacija s marketinškim i prodajnim timovima o marketinškim aktivnostima i uvrštavanju na web stranice (posebne promocije, kampanje, SEO / SEM, društveni mediji, CRM i korisnička podrška)
- razvoj i istraživanje novih prodajnih kanala u domeni e-tržnica
It’s not just a job. it’s your career evolution.