Tražimo odgovornu, proaktivnu, ambicioznu i motiviranu osobu za radno mjesto Administrativne tajnice / Administrativnog tajnika.
Opis posla:
Uredsko poslovanje i organizacija
- vođenje evidencije, arhiviranje i sortiranje dokumenata (fizičkih i digitalnih)
- organizacija i zakazivanje sastanaka, putovanja i događanja
- priprema dopisa, izvješća, zapisnika i drugih službenih dokumenata
- prijem, razvrstavanje i vođenje evidencije pošte
Komunikacija
- odgovaranje na telefonske pozive, e-mailove i poruke
- komunikacija s klijentima, partnerima, dobavljačima i zaposlenicima
Administrativna podrška
- praćenje zaliha uredskog materijala i naručivanje potrebnih potrepština
- vođenje evidencija o radnom vremenu, bolovanjima, godišnjim odmorima i slično
- vođenje knjige putnih naloga , izdavanje i evidencija istih
- evidentiranje, izdavanje i vođenje analitike poklon bonova u dogovoru s računovodstvom
- pomoć u kadrovskim i knjigovodstvenim poslovima prema potrebi i hitnosti
Suradnja s drugim odjelima
- podrška menadžmentu i drugim zaposlenicima u administrativnim zadacima