- upoznavanje s filozofijom i radom tvrtke, njenim proizvodima i uslugama te asistiranje u marketinškim i prodajnim kampanjama
- aktivna suradnja s odjelom prodaje, nabave te ostalim odjelima potrebnim za izvršenje radnih zadataka
- sudjelovanje u izradi prijedloga strategije branda i godišnjeg poslovnog plana te praćenje provedbe i ostvarenja
- kontinuirano praćenje tržišnih rezultata branda, tržišta i konkurencije, izvještavanje zaključaka i prijedloga, predlaganje akcijskih mjera i ciljeva na temelju provedene analize
- sudjelovanje u planiranju godišnje prodaje i planiranju troškova brand ulaganja; praćenje ostvarenja plana prodaje i troška marketinške podrške
- usmjeravanje i kontrola marketinških aktivnosti i aktivnosti prodaje radi postizanja ciljeva iz opsega prodaje i profitabilnosti
- upravljanje postojećim portfeljom,
- davanje inicijative za razvoj noviteta u skladu sa strategijom branda i tržišnim trendovima, izrada procjena isplativosti projekata, analize uspješnosti lansiranja
- predlaganje lansiranja novih segmenata i kategorija proizvoda, procjena isplativosti
- predlaganje razvoja asortimana u skladu sa strategijama brandova i ciljevima pozicioniranja na svim tržištima