Zadaci ovog radnog mjesta uključuju:
- izvršavanje administrativnih i uredskih poslova
- poslovna korespodencija i obavljanje operativnih zadataka, organizacija te opća koordinacija rada ureda uprave
- briga o održavanju prostorija ureda uprave, nabavka uredskog materijala i održavanje uredske opreme
- evidencija rada zaposlenika ureda uprave
- protokol - zaprimanje i slanje pošte i druge dokumentacije
- briga za arhivu Društva koja se odnosi na cjelokupnu dokumentaciju Društva i dokumentaciju vezanu uz ulaganja
- izrada poslovnih prezentacija o tvrtki i projektima
- priprema poslovnih dokumenata i izvještaja
- organizacija službenih putovanja zaposlenika ureda Uprave, članova Uprave i vlasnika društva
- organizacija putovanja i obavljanje operativnih poslova za vlasnika društva
- Izvršavanje pravnih poslova uz podršku vanjskih odvjetnika društva
- priprema, pregled, praćenje i arhiviranje ugovora
- vođenje evidencije o pravnoj dokumentaciji, o potpisanim ugovorima i dokumentaciji vezanoj uz investicije i tekuće poslovanje
- praćenje zakonskih propisa i usklađenosti poslovanja s propisima
- pružanje pravne podrška svim odjelima te komunikacija s institucijama
- priprema poslovnih dokumenata i izvještaja
- neposredno sudjelovanje u projektima, ažuriranje podataka, arhiviranje ugovorne i provedbene dokumentacije o projektima
- priprema dokumentacije, organizacija i sudjelovanje na sjednicama Nadzornog odbora
- priprema dokumentacije, organizacija i sudjelovanje na redovnim izvanrednim skupštinama dioničkog društva
- arhiviranje, nadzor i evidencija instrumenata osiguranja
- priprema zapisnika sa sastanaka i praćenje realizacija zadataka
- izvršavanje ostalih zadataka prema nalogu nadređene osobe