Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Office Manager (m/ž)

SMARTIS d.o.o. za informatičke djelatnosti
Prijava do: 17. 07. 2025.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Zanima te rad u IT tvrtki i sudjelovanje u IT procesima? Kao Office Manager Vaša uloga bit će ključna u održavanju organizacije i učinkovitosti našeg poslovanja. Konkretno, Vaši zadaci će uključivati: Procesi: - praćenje i arhiviranje komercijalne dokumentacije - koordinacija komunikacije s prodajnim timom - održavanje baze podataka o klijentima te ažuriranje informacija - sudjelovanje u izradi sales izvješća i analiza - organizacija raznih internih evenata Kontrola: -praćenje i izvještavanje o problemima i devijacijama u procesima - suradnja s nadležnim odjelima kako biste osigurali dosljednost procesa Računovodstvo: - unos financijskih transakcija u sustav i izrada IRA - pomoć u pripremi i praćenju financijskih internih izvješća - suradnja s vanjskim računovodstvenim timom i knjigovođom. Ako si se pronašao/pronašla – ovo je pozicija za tebe! U potrazi smo za motiviranom osobom spremnom na izazove, kontinuirano učenje i profesionalni razvoj. Donesi svoje znanje, entuzijazam i iskustvo – zajedno možemo podići razinu kvalitete i inovativnosti naših IT rješenja.
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu - iskustvo u području komercijale, kontrole ili računovodstva - poznavanje osnovnih računalnih alata, posebno MS Office paketa - analitičke i organizacijske sposobnosti - samostalnost i odgovornost u radu - odlične komunikacijske vještine i timski duh - završeni smjer obrazovanja nije važan Koga želimo u timu: - samostalnu i proaktivnu osobu - timskog igrača koji zna slušati potrebe korisnika - osobu koja kontinuirano prati tehnološke trendove - organiziranu osobu koja zna upravljati vremenom i rokovima Obavezna znanja i vještine: - minimalno 2 godine praktičnog iskustva u rač. administraciji, poželjno IT industriji - poznavanje temeljnih principa rada u IT kompaniji - izražene analitičke vještine - iskustvo u radu s JIRA, Atlassian sustavima te ERP sustavima - aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu Prednost imaju kandidati koji imaju: - iskustvo u IT industriji back office podrška - osnovno znanje računovodstva
Digitalne vještineJIRA, MS Office, Atlassian
JezikEngleski (A2)
Minimalne godine radnog iskustva2

Poslodavac ti nudi

- rad na raznolikim i izazovnim projektima digitalne transformacije - mogućnost osobnog i profesionalnog razvoja kroz edukacije i certifikacije - rad u stručnom, kooperativnom timu i poticajnoj atmosferi - stimulativna primanja i mogućnosti napredovanja Tip zaposlenja - puno radno vrijeme, ugovor na neodređeno Zainteresiran/a? Pošalji nam svoj životopis putem platforme MojPosao najkasnije do 17.07.2025.
SMARTIS d.o.o. za informatičke djelatnosti
https://www.smartis.hr/Savska opatovina 36, 10000 Zagreb
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen27. 06. 2025.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj