Opis poslova i odgovornosti:
- koordiniranje i upravljanje cijelim timom kuhinje, sudjelovanje u izradi normativa hrane i godišnjih budžeta zajedno s Voditeljem hrane i pića i hotelskim operacijama
- vođenje brige o ispravnosti namjernica, svim standardima i normativima hrane, tjednim i dnevnim rasporedima svojih zaposlenika
- upravljanje svim procesima u kuhinji i materijalnim resursima, kao i kontrola provođenja svih standarda i pravila
- koordinacija i nadzor cijelog odjela Kuhinje (ljudski resursi, SI, OSA, potrošni materijal i sve ostalo što je neophodno za redovan rad odjela)
- kontaktiranje s recepcijom u vezi informiranja o boravku i zadovoljstvu gostiju
- briga o produktivnosti radnika u odjelu Kuhinje (planiranje rasporeda radnih sati i kontrola provođenja istoga)
- briga o redovnim promjenama menu-a, jelovnika, sezonskih ponuda, gastro događanja
- briga o kvalitetnom radu odjela Kuhinje