Tražimo odgovornu, preciznu i samostalnu osobu za administrativne i financijsko-računovodstvene poslove. Ako volite organizaciju, brojke i imate iskustva u knjigovodstvu i svakodnevnim poslovnim operacijama, ovo je prava prilika za vas!
Rad za dvije povezane tvrtke.
Ključne odgovornosti:
- knjiženje ulaznih računa, izvoda, blagajne
- knjiženje i obračun putnih naloga
- usklađivanje kupaca i dobavljača, kao i analitike s glavnom knjigom
- izrada prijedloga za kompenzacije, slanje opomena kupcima za neplaćene račune (ios)
- obavljanje svih plaćanja domaćim i inozemnim dobavljačima
- izrada naloga za bankovne garancije i police osiguranja (po prodavaonicama)
- fakturiranje zakupnina i režijskih troškova kupcima
- izrada i usklađivanje PDV obrasca
- knjiženje maloprodaje u financijsko knjigovodstvo (specifikacije, prijenosnice, nivelacije, razduženja, izlazni računi, kalkulacije)
- arhiviranje i organizacija poslovne dokumentacije (ulazni/izlazni računi, ugovori i dr.)
- otvaranje i slanje pošte tvrtke i vlasnika
- obavljanje dodatnih zadataka po nalogu vlasnika (npr. evidencija internih zaduženja i povrata)