Opis Tvog posla/odgovornosti:
- organiziraš pravovremenu i ekonomičnu realizaciju aktivnosti u maloprodaji poslovnica brenda Lykke u Zagrebu
- koordiniraš radne dogovore sa suradnicima iz poslovnica (Petrinjska 28 i City Center One East)
- komuniciraš s poslovnim partnerima, dobavljačima te agencijama za nekretnine za traženje novog poslovnog prostora i ureda
- izrađuješ smislene mjesečne izvještaje i predlažeš dodatno kvalitetnije načine realizacije aktivnosti
- organiziraš i usmjeravaš rad zaposlenika u poslovnim jedinicama, prema propisima te internim standardima poslovanja
- upravljaš mjesečnim evidencijama te planiraš dnevne potrebe za ljudske potencijale (prodajni timovi)
- sudjeluješ aktivno u izradi godišnjih planova, nadzireš provedbu i kontroliraš investicije, potrebna održavanja, potrebne alate, potrošni materijal, troškove
- koordiniraš i nadzireš dvije poslovnice u Petrinjskoj 28 i City Centru One East (vođenje zaliha, pravovremena opskrba poslovnica materijalom, koordinacija između timova, veleprodajne narudžbe)
- razvijaš strategiju za sustavno unaprjeđivanje kvalitete odnosa s kupcima te osiguravaš kvalitetnu korisničku podršku
- sudjeluješ u otvaranju novih tržišta