Zadaci i obaveze:
- organizacija i nadgledanje svakodnevnog funkcioniranja centra
- osiguranje da svi prostori (teretana, svlačionice, recepcija) budu čisti, sigurni i funkcionalni
- upravljanje rasporedima rada osoblja
- provođenje redovne kontrole opreme i prostora te osiguranje servisa ili zamjene opreme
- selekcija, zapošljavanje i provođenje obuke novog osoblja (prodajni savjetnici na recepciji)
- izrada i nadzor radnih rasporeda
- postavljanje ciljeva i evaluacija učinka zaposlenih
- motivacija tima i stvaranje pozitivnog radnog okruženja
- planiranje i provođenje marketinških aktivnosti za privlačenje novih članova (online kampanje, letci, promo događaji)
- aktivno promoviranje članarine, programa i dodatnih usluga (npr. osobni treninzi, suplementi, tjedne akcije)
- praćenje troškova, prihoda, članarina i uplata
- praćenje mjesečnog budžeta
- analiza tržišta i konkurencije radi boljeg pozicioniranja
- osiguranje visoke razine korisničke usluge u centru i na recepciji
- rješavanje pritužbi, zahtjeva i upita članova brzo i profesionalno
- redovito provođenje anketa ili neformalnih razgovora s članovima radi povratnih informacija
- predlaganje i organizacija događaja u suradnji s drugim Odjelima (challenges, druženja, motivacijske radionice)
- praćenje mjesečnog budžeta
- praćenje troškova, prihoda, članarina i uplata
- izrada izvještaja za menadžment po potrebi (KPI-evi, broj članova itd.)
- administrativno vođenje studentskih ugovora
- predlaganje i implementacija novih programa, tehnologija i pristupa rada
- suradnja s partnerima (fitness brendovi, instruktori, vanjski suradnici)
- praćenje trendova u fitness industriji i prilagođavanje ponude