Stručni referent za financije i računovodstvo je odgovorna osoba, koja je zadužena za sljedeće poslove:
- obrada financijske dokumentacije
- usklađivanje poreznih evidencija, uključujući komunikaciju s tijelima javne uprave
- kontinuirano pravilno provođenje propisa i zakona, koji se odnose na ekonomsko - financijske poslove
- sudjelovanje u postupku izrade Ugovora za prodaju stambenih nekretnina
- analiza dostavljene projektne dokumentacije, troškovnika i dinamičkog plana te provjera njihove usklađenosti
- kontrola trošenja sredstava po namjeni, dinamici i visini (kontrola količina zaprimljenih/ugrađenih materijala/elemenata za građevinske, obrtničke i instalaterske radove)
- izradu izvještaja o neplaćenim obvezama i nepodmirenim potraživanjima
- nadzor nad kreditnim obvezama i potraživanjima društva
- obavještavanje Uprave o financijskom i trenutnom stanju radova na projektu izgradnje nekretnina
- procjena ukupnih pogrešaka na razini projekta u vremenskom razdoblju te troškova koje su te pogreške uzrokovale
- analiza reklamacija
- izradu izvještaja o garancijama i ostalim instrumentima osiguranja
- pripremu dokumentacije za odgovarajuće analize poslovanja (revizija i sl.) te sudjelovanje u izradama tih analiza
- ostali poslovi, sukladno poslovnim potrebama tvrtke definirani odlukom Uprave, drugim aktom tvrtke ili nalogom Izvršnog direktora i/ili Prokuriste