Kako do dobre reputacije na poslu?
Selekcijski postupak

Kako do dobre reputacije na poslu?

Preuzmite inicijativu i ponudite pomoć drugima, čak i ako se ne radi direktno o vašem dijelu posla. Nemojte raditi "samo ono što morate". Ali, nemojte pretjerati s dodanim poslom i tempom jer biste mogli izgorjeti, a to ne donosi ništa dobro.

Dobra reputacija na poslu je prvi korak prema uspješnoj karijeri jer utječe na poslovne veze, gradi povjerenje i poboljšava integritet. Ukratko, dobra reputacija otvara brojna vrata, dok ih loša reputacija zatvara.

Zato ljudi žele ostaviti dobar dojam pa izgraditi i dobru reputaciju. Samo, kako to izvesti u praksi? Pa, najbolji način je ponašati se i djelovati profesionalno jer profesionalizam sa sobom povlači cijeli raspon vrijednosti i ponašanja koji demonstriraju predanost izvrsnosti.

Već same osnove su odlični temelji, kao da ne kasnije i da iskazujete spremnost za posao koji radite. Već sami dolazak na vrijeme kod kolega i nadređenih ostavlja dobar dojam, što je važno jer osobe koje stalno kasne iznimno su negativno percipirane, bez obzira rade li svoj posao sjajno. S druge strane, spremnost za rad kod nadređenih ostavlja izniman dojam.

Čak i ako ovo čitate pa si mislite da ne želite graditi reputaciju, gradite je. Ona može proizaći i iz potpune nebrige, ravnodušnosti ili apatičnosti. Ne treba napominjati da je negativna, a to nikome ne treba. Pa, za lakše snalaženje s podizanjem reputacija, donosimo tri savjeta.

1. Napravite dodatni korak

Preuzmite inicijativu i ponudite pomoć drugima, čak i ako se ne radi direktno o vašem dijelu posla. Nemojte raditi "samo ono što morate". Ali, nemojte pretjerati s dodanim poslom i tempom jer biste mogli izgorjeti, a to ne donosi ništa dobro.

2. Transparentnost

Bitno je reći kad nešto znate, ali i kad nešto ne znate. To nije sramotno i kod ljudi izaziva respekt. Sve je bolje od "prodaje magle", laži, šutnje... Na taj način stvarate povjerenje, a to je put do jako dobre reputacije, piše ICT Business.

3. Izvrsnost ispred savršenstva

Perfekcionisti iza kojih je uspjeh jako dobro znaju da ništa nije niti može biti savršeno. Ali, može biti izvrsno. Pa, kad ciljaju prema savšrenstvu, zapravo konstantno moraju biti i izvrsni. A to je i najbitnije jer se tako poboljšavaju vještine, znanje, iskustvo i produktivnost. Izvrsno za reputaciju.