Kažu: „Znanje je moć.“
Istina, ali samo ako ga znamo primijeniti. Zato i ove godine, od 6. do 8. svibnja, HR Days konferencija donosi niz dinamičnih i inspirativnih radionica koje će vas izvući iz zone komfora i omogućiti vam da steknete konkretne vještine, korisne alate i novu perspektivu na ključne izazove u upravljanju ljudima.
Što vas očekuje na ovogodišnjim radionicama?
Feedback kao alat zadržavanja najboljih – zašto ga ne koristimo češće?
Radionicu vodi Đurđica Preočanin Korica, iskusna HR stručnjakinja koja je svoje znanje brusila u velikim korporacijama poput Coca-Cola HBC, Siemensa, AstraZenece i Addiko Banke. Osim što je certificirani coach (PCC), Đurđica je strastvena zagovornica osobnog razvoja i otvorene komunikacije u organizacijama.
Na njenoj radionici otkrit ćete kako kultura feedbacka može postati ključan alat za zadržavanje zaposlenika, ali i zašto, unatoč općem konsenzusu o njegovoj važnosti, još uvijek nije postao dio svakodnevne prakse. Ako se pitate zašto je tako teško reći nekome iskreno mišljenje – i još teže ga čuti – ova radionica donosi odgovore i konkretne strategije kako premostiti te barijere.
Kako razviti autentičan stil vođenja?
Što točno znači biti autentičan lider i kako pronaći svoj jedinstveni stil vođenja? Odgovore na ova pitanja donose Ana Frlan Bajer i Ana Petelinšek , iskusne psihologinje i trenerice iz SELECTIO Grupe.
Ana Frlan Bajer, diplomirana psihologinja i psihoterapeutkinja, kroz godine rada u HR-u razvila je brojne programe leadershipa, a iskustvo je stjecala u IKEA-i i Singapuru. Njena kolegica Ana Petelinšek, također diplomirana psihologinja i kognitivno-bihevioralna terapeutkinja, specijalizirala se za assessment procese i razvoj potencijala zaposlenika kroz znanstveno utemeljene metode.
Na njihovoj radionici krenut ćete na put otkrivanja svog autentičnog stila vođenja. Koristeći Belbin® test, jedan od vodećih alata za analizu timskih uloga, saznat ćete koji su vaši obrasci ponašanja, koje su vaše ključne snage te kako ih najbolje iskoristiti u radu s timom. Organizacije danas traže menadžere koji su samosvjesni, prilagodljivi i agilni – ako želite otkriti kako se uklapate u tu sliku i kako poboljšati svoj pristup vođenju, ova radionica je za vas!
The Heart of Employee Happiness: Communication
Jozef Plško je stručnjak za komunikaciju – i zna kako loša komunikacija često leži u korijenu problema u organizaciji. S više od 20 godina iskustva u PR-u i strateškoj komunikaciji u kompanijama poput Jaguar Land Rovera i Foxconna, danas vodi PR i komunikacije u Alma Career za cijelu srednju Europu, Balkan i baltičke zemlje.
Na ovoj radionici naučit ćete kako poboljšati komunikaciju u svom timu, povećati angažiranost zaposlenika i izgraditi radnu kulturu u kojoj se ljudi osjećaju saslušano i cijenjeno. Kroz konkretne primjere istražit ćemo kako učinkovito komunicirati tijekom organizacijskih promjena i kako riješiti komunikacijske barijere koje često sabotiraju uspjeh.
Cijeli članak pročitajte na Alma Career Croatia blogu!