Najvažniji, a podcijenjen faktor zadovoljstva zaposlenika – znate li koji je?
Kutak za poslodavce

Najvažniji, a podcijenjen faktor zadovoljstva zaposlenika – znate li koji je?

2/21/2025

O važnosti komunikacije u organizacijama i njezinoj ulozi u zadovoljstvu zaposlenika raspravljat ćemo na ovogodišnjoj HR Days konferenciji, koja se održava od 6. do 8. svibnja u Hotelu Lone u Rovinju

Kada govorimo o sretnim i angažiranim zaposlenicima, često prvo pomislimo na plaće, beneficije i uvjete rada. No, postoji još jedan ključni faktor koji može odrediti razinu zadovoljstva u timu – komunikacija. Kvalitetna i otvorena komunikacija može biti most između uspješne organizacije i njezinih zaposlenika, jačajući povjerenje, transparentnost i osjećaj pripadnosti.

O važnosti komunikacije u organizacijama i njezinoj ulozi u zadovoljstvu zaposlenika raspravljat ćemo na ovogodišnjoj HR Days konferenciji, koja se održava od 6. do 8. svibnja u Hotelu Lone u Rovinju. Među brojnim radionicama, posebnu pažnju, na ovu temu, privlači "The Heart of Employee Happiness: Communication", koju će voditi Jozef Plško, PR & Communications direktor u Alma Career. Upravo s njim smo razgovarali o tome kako izgraditi snažne komunikacijske temelje i unaprijediti zadovoljstvo zaposlenika.

Koje osnovne principe uspješne komunikacije smatrate ključnima za stvaranje otvorenog i povjerljivog radnog okruženja?

Uspješna i povjerenjem ispunjena komunikacija počiva na nekoliko osnovnih principa: transparentnosti, jasnoći, dosljednosti, empatiji i povratnim informacijama. Kao što je Simon Sinek rekao: "Transparentnost stvara povjerenje". Ako smo jasni i iskreni u porukama koje šaljemo, ako dosljedno komuniciramo vrijednosti i ciljeve te ako razumijemo emocije i perspektive svojih kolega, stvaramo radno okruženje u kojem se informacije dijele otvoreno, mišljenja uvažavaju, a komunikacija je jasna i učinkovita.

Cijeli intervju pročitajte na Alma Career Croatia blogu!