Usprkos tome što će u naciji s gotovo 4 milijuna nogometnih izbornika ova tvrdnja izazvati poneko podizanje obrva ili kolutanje očima u znak neslaganja, najveći sportsko-zabavni događaj na svijetu već neko vrijeme odvija se 'preko bare' i s nogometom nema previše dodirnih točaka. Osim u nazivu.
Super Bowl, finalni dvoboj doigravanja NFL-a u kojem se dvije te sezone najuspješnije momčadi američkog nogometa bore za osvajanje trofeja nazvanom prema jednom od velikana igre Vinceu Lombardiju, odavna se pozicionirao kao ne samo sportski, već i zabavno-oglašivački spektakl. I dok ga jedni prate zbog sportskih zbivanja na terenu, a drugi s nestrpljenjem čekaju pogledati nastup ponajvećih svjetskih glazbenih zvijezda, postoji i treća skupina fanova. Oni koji se u prijenos uključuju zbog – reklama.
Inovativne, pokatkad i uvrnute ideje pretočene u domišljate, duhovite i vizualno impresivne reklamne spotove, posebno one sposobne prenijeti određenu poruku, u nama izazivaju različite osjećaje i prate nas duže vrijeme.
A one najbolje među njima, iako to najčešće nije vidljivo 'na prvu' nego je potrebno proći neko vrijeme kako bi osvijestili njihovi učinke, malim koracima mijenjaju društvo, donoseći vrijednost ljudima i brandovima koji iza njih stoje.
Upravo to je misija i vizija Señor-a, nezavisne agencije za komunikaciju i branding te njegove suosnivačice direktorice strategije i razvoja Ive Kaligarić, gošće najnovije epizode MojPosao podcast-a.
Hrvati možda nemaju svoj Super Bowl (zasad!), ali zahvaljujući ljudima poput Ive, imamo reklame koje ostavljaju 'trag'.
Bez obzira na to radi li se o komunikacijskoj platformi telekoma, rebrandingu proizvođača zdrave hrane ili neprofitnom projektu za spas delfina, ekipa Senor-a zajedno sa svojim klijentima nastoji pronalaziti nova i pametna rješenja, a u fokusu svega što rade nalazi se vrhunska, inovativna ideja.
U tridesetak minuta ugodnog razgovora otkrili smo neke dosad nepoznate ili manje poznate informacije o Ivi i njezinom karijernom putu.
Provjerili smo što se sve krije iz kulisa izrade upečatljivih reklamnih spotova i kampanja, zbog čega najviše uživa raditi društveno odgovorne projekte, što je važnije za poslovni uspjeh, talent ili upornost, te imaju li tvrtke u Hrvatskoj dovoljno hrabrosti u potpunosti prepustiti kreativne 'uzde' ljudima poput nje kako bi nastalo nešto drugačije i posebno...
Pridružite nam se u Relax room-u!