Na sveopće oduševljenje sanjara što dane provode maštajući o pronalasku kakvog eliksira mladosti koji će im obećati (i to obećanje ispuniti!) dug i kvalitetan život, nedavno je u časopisu Nature Communications objavljena studija prema kojoj bi ljudi mogli živjeti između 120 i 150 godina.
Međutim, iako je u očima mnogih navedena studija predstavljala iznimno optimistično sagledavanje pitanja ljudske dugovječnosti, jedna osoba se s procjenom maksimalnog životnog vijeka zasigurno ne bi složila.
Bruno Balen, poduzetnik koji zajedno s životnom i poslovnom partnericom Nikom Pintar stoji uza startupa Cidrani, uopće ne dvoji kako je moguće kreirati „novi svijet u kojem ljudi žive 200 i više godina“.
No, kako bismo to ostvarili, nužno je krenuti od sebe i vlastitim primjerom 'utabati stazu' prema boljem svijetu, poručuje Bruno i naglašava kako svaka informacija s kojom se susrećemo utječe na naš način razmišljanja i djelovanja, a posljedično i na kvalitetu našeg života, odnosno rada.
Upravo to je misao vodilja tvrtke Cidrani, domaćeg brenda koji je proizvodnjom nepasteriziranog jabučnog octa i gurmanskih dodataka jelima odlučio 'uzurpirati svjetsku wellbeing scenu i postaviti nove standarde u području zdravlja, kreativnosti i dugovječnosti'.
Kroz razgovor s Brunom otkrili smo čime se sve Cidrani bavi i zašto su se na pokretanje tvrtke odlučili u jeku koronakrize, zbog čega je kao dijete maštao o tome da postane direktor, predstavljaju li ECO-Wellbeing resorti za coworking i coliving budućnost rada te što je sve potrebno poduzeti kako bi za godinu dana postali jedna od vodećih foodtech kompanija u niši kojom se bave.
Pridružite nam se u sedmoj epizodi MojPosao podcasta!
Za više informacija o gostu:
Web:
https://cidrani.com/
Instagram:
https://www.instagram.com/cidranicraft/?hl=hr
Facebook:
https://www.facebook.com/cidraniremedies