- razvoj, produciranje, nadgledanje i uređenje tekstualnog, kreativnog, grafičkog i vizualnog sadržaja kako bi se ispravno prenijele sve marketinške poruke
- uređenje digitalnih i tiskanih publikacija kao što su časopisi, katalozi i brošure kako bi slijedili grafičke standarde i komunicirali ključne poruke brenda javnosti
- kreiranje i provedba komunikacijskog plana za društvene mreže (Facebook, Instagram, Linkedin...)
- produkcija sadržaja za društvene mreže (oglasi, tekstovi, slike, video sadržaj)
- suradnja s blogerima i influencerima
- provedba promotivnih kampanja na društvenim mrežama
- komuniciranje sa pratiteljima na društvenim mrežama, uključujući pravodobno odgovaranje na upite
- korištenje analitičkih alata kao što su Google Analytics, Hootsuite Pro i Facebook Insights za praćenje i procjenu prisutnosti i učinka tvrtke na društvenim medijima
- izrada mjesečnih planova sadržaja objava kako bi sve marketinške poruke bile objavljene pravovremeno na odgovarajućim promotivnim kanalima
- koordinacija kreativnih brainstorming sesija i briefiranje o novim projektima i kampanjama kako bi se privukli novi kupci i angažirali postojeći
- prati marketinške kampanje konkurenata radi poboljšanja učinkovitosti vlastitih marketinških napora
- implementacija SEO kroz pisani sadržaj kako bi pozicionirao brend u digitalnoj sferi
- praćenje implementacije grafičkih standarda brenda radi dosljednosti vizualnog identiteta branda
- lektoriranje i kontrola svog pisanog sadržaja kako bi osigurali dosljednost brenda određenom komunikacijskom strategijom
- praćenje performansi sadržaja objavljenog na društvenim mrežama kako bi optimizirao sadržaj radi boljeg angažmana
- suradnja s vanjskim suradnicima, prevoditeljima, dizajnerima, kreativnim agencijama kako bi kampanje i komunikacija tekle nesmetano i bile učinkovite
- vođenje i koordinacija marketinških projekata