- organizacija i kontrola ažurne, uredne i točne knjigovodstvene dokumentacije sukladno važećim zakonskim propisima
- administrativni poslovi (priprema dokumentacije za knjiženje, dopisi, ostali računovodstveni poslovi po nalogu poslodavca)
- usklađivanje s kupcima i dobavljačima, usklađivanje glavne knjige i konto kartica
- knjiženje financijske dokumentacije (ulazni i izlazni računi, izvodi, temeljnice,…)
- priprema podataka i pravovremena izrada mjesečnih financijskih obrazaca (PDV, PDV-S, ZP, U-RA,…)
- obračun plaće i slanje izvještaja (JOPPD obrasca) u Poreznu upravu
- obračun putnih naloga i izrada naloga za isplatu
- vođenje evidencije osnovnih sredstava i sitnog inventara te obračun amortizacije
- izrada završnog računa, godišnjeg obračuna poreza na dobit i ostalih zakonom propisanih godišnjih izvješća
- komunikacija s klijentima
- praćenje propisa te postupanje po istom
- ostali knjigovodstveni - administrativni poslovi prema potrebi klijenta i poslodavca