- sudjeluje u organiziranju i koordinaciji rada odjela računovodstva te osiguranju uvjeta za redovno odvijanje poslovnih aktivnosti
- sudjeluje u izradi financijskih izvještaja propisanih zakonima RH
- izrađuje statističke izvještaje
- sudjeluje u usklađivanju internih računovodstvenih postupaka i procesa sa zakonskom regulativom
- zajedno sa voditeljem računovodstva surađuje s državnim i financijskim institucijama, održava vezu i koordinaciju s bankama, revizorima, poreznom upravom i drugim državnim institucijama
- zajedno sa voditeljem računovodstva priprema, provjerava i analizira računovodstvene podatke, financijske izvještaje i druge izvještaje kako bi se provjerila točnost, potpunost i usuglašenost s procedurama i standardima za izvještavanje
- zajedno sa voditeljem računovodstva analizira poslovne operacije, trendove, troškove, prihode, financijske obveze kako bi se predvidjeli budući prihodi i troškovi ili dao potreban savjet
- sudjeluje u upravljanju novčanim tijekovima i skrbi o likvidnosti društva
- rješava prioritete plaćanja te izvršava dnevna plaćanja
- sudjeluje u pripremi i predaji PDV, PD, JOPPD i svih ostalih poreznih dokumenata
- organizira i provodi popis dugotrajne materijalne imovine
- obračunava plaću i plaću u naravi te isplaćuje plaće radnicima Društva
- vrši kontrolu robno materijalnog poslovanja (kako skladišnog tako i maloprodajnog) te radi obračun proizvodnje