- administrativni i uredski poslovi
- evidencija i priprema troškova zahtjeva za isplatu
- obavlja i druge poslove prema nalogu Voditelja LAG-a
- aktivnosti provedbe Lokalne razvojne strategije LAG-a Brač 2014.-2020. (animacija, natječaji, edukacije i itd.)
Od kandidata/kandidatkinje se očekuje da će obavljati poslove stručnog suradnika LAG-a što uključuje sljedeće radnje i obveze:
- uspostava i održavanje kontakata s članovima Udruge na području otoka Brača, uključujući poduzetnike i predstavnike svih relevantnih institucija
- promicanje znanja o održivom razvoju i važnosti partnerskog i višesektorskog kreiranja javne politike održivog razvoja među stanovništvom na području otoka Brača, putem sredstava javnog priopćavanja i nakladničkom djelatnošću, te poticanje aktivnog uključivanja stanovnika u zajedničko planiranje
- praćenje zakonske regulative i objava javnih natječaja vezanih za razvojne mogućnosti i informiranje potencijalnih korisnika na području Udruge o postojećim mogućnostima
- identificiranje svih relevantnih nacionalnih, EU i drugih mogućnosti financiranja
- organizacija različitih programa jačanja kapaciteta – informativne radionice, edukacije, treninzi – za članove Udruge i partnere na području otoka Brača
- izrada dokumenata, prezentacija, izvješća i drugih pismenih oblika potrebnih za izvješćivanje, vođenje zapisnika i arhiva, evidencija troškova
- upoznavanje javnosti otoka Brača s radom Udruge
- obavljanje i drugih poslova utvrđenih Zakonom, aktima Udruge i odlukama tijela Udruge