Istraživanje tržišta (vezano uz tržišne segmente u nadležnosti):
- praćenje tržišta, identifikacija novih potencijalnih klijenata i otvaranja novih poslovnih prilika
- informiranje o uočenim potrebama tržišta, klijenata te dostupnim rješenjima
- analiza konkurencije
Planiranje prodajnih aktivnosti:
- sudjelovanje u izradi planova prodaje i prodajnih ciljeva
- priprema prodajnih planova za segmente tržišta u nadležnosti
- definiranje pristupa postojećim i potencijalnim klijentima
Provedba aktivnosti za razvoj prodaje:
- prikupljanje podataka i sudjelovanje u analizi i procjeni tržišnih potencijala
- planiranje razvoja tržišta i pristupa potencijalnim klijentima
- provođenje planiranih telemarketing kampanja, proaktivna komunikacija s potencijalnim klijentima i prodajnim partnerima
- otvaranje novih prodajnih prilika
- prepoznavanje potreba potencijalnih klijenata i povezivanje s mogućim rješenjima iz ponude tvrtke
- informiranje i savjetovanje potencijalnih klijenata
- kreiranje i ažurno vođenje detaljne baze podataka o potencijalnim klijentima
Provedba prodajnih aktivnosti:
- izgradnja i održavanje kvalitetnih i dugoročnih odnosa s potencijalnim i postojećim klijentima
- kontinuirano praćenje potreba klijenata i prepoznavanje novih prilika
- procjena poslovne prilike i izrada strategije pristupa klijentu
- priprema ponuda i ponudbene dokumentacije, koordinacija tehničkih i komercijalnih dijelova dokumentacije
- definiranje cijena, izrada kalkulacija i uvjeta ponude
- organiziranje, priprema i realizacija prodajnih sastanaka i prezentacija
- vođenje pregovora s klijentima
- redovito ažuriranje svih prodajnih podataka u CRM (Salesforce)
Sudjelovanje u marketinškim aktivnostima:
- informiranje o prikupljenim podacima za procjenu tržišnih potencijala
- sudjelovanje u kreiranju marketinških aktivnosti i provođenju marketinških kampanja za tržišne segmente u nadležnosti
- sudjelovanje u pripremi analiza i izvještaja istraživanja tržišta, zajedno s Odjelom marketinga i strategije
- sudjelovanje u pripremi izvještaja i analizi rezultata kampanja za razvoj prodaje
- sudjelovanje u aktivnostima razvoja poslovanja
- aktivna suradnja s konzultantima vezano uz natječaje i raspoložive izvore financiranja koji bi mogli otvoriti nove prodajna prilike