- nadzor, organizacija, koordinacija i rukovođenje Odjelom održavanja u cilju postizanja što veće kvalitete hotelskih usluga u odjelu, primjerene kategoriji hotela
- organizacija poslova redovitog i preventivnog održavanja u svim odjelima ugostiteljskog poslovanja
- upravljanje radom kućnih majstora i vanjskih servisera uz ovjeru radnih naloga prema pravilima struke
- sudjelovanje u projektima, izradi plana redovitog održavanja i plana manjih investicija
- kontrola ostvarenja planova održavanja
- naručivanje hitnih popravka od strane servisera prema Ugovorima o održavanju vodeći računa o kontroli obavljenih poslova
- rješavanje hitnih kvarova u slučaju odsutnosti vanjskih servisa u okviru svojih mogućnosti
- racionaliziranje troškova održavanja i energije
- briga o utrošku inženjerijskog materijala i energenata
- praćenje ostvarenja zakonskih obaveza i vođenje za to propisanih obrazaca
- provođenje aktivnosti i mjera sukladno zakonskim obavezama, internim propisima, procedurama i ciljevima