- osiguravanje standarda poslovanja na WEB shopu (odgovaranje na upite i osiguranje kvalitete usluge putem telefona, maila i chat-a, razina usluge, proces prodaje, raspoloživost i dostupni asortiman robe)
- dodavanje novih proizvoda na WEB shopu
- ažuriranje WEB shopa (cijene, informacije i sl.)
- naručivanje robe, pregovaranje i komunikacija s dobavljačima
- pakiranje i slanje paketa
- izrada vizuala za WEB
- upravljanje društvenim mrežama (Facebook, Instagram) u operativnom dijelu
- izrada newslettera
- planiranje, koordiniranje i izvještavanje o poslovanju WEB shopa
- praćenje i analiza rezultata prodajnih aktivnosti te briga o razvoju i unapređenju istih
- sudjelovanje u izradi plana i ciljeva prodaje
- rad u poslovnici, provođenja procedure o blagajničkom poslovanju kao i briga o općenitom poslovanju poslovnice
- redovno izvještavanje nadređenih o dnevnim prometima i ispunjenju postavljenih ciljeva i planova prodaje