- razvoj strategije upravljanja ljudskim resursima u skladu s razvojnom strategijom organizacije
- priprema, analiza, izrada i ažuriranje organizacijske strukture
- analiza i razvoj kompetencija te ažuriranje i unapređenje opisa radnih mjesta u kompaniji
- organizacija natječaja, selekcija i pronalaženje novih zaposlenika
- organizacija procesa upravljanja radnim učinkom te osposobljavanje i edukacija menadžmenta u skladu sa zahtjevima procesa
- istraživanje radne klime, praćenje zadovoljstva zaposlenika poslom i uvjetima rada te razvoj programa i aktivnosti u cilju podizanja zadovoljstva zaposlenika kao i unapređenja međuljudskih odnosa
- istraživanje edukacijskih i razvojnih potreba unutar organizacije, izrada plana edukacija u skladu s potrebama te odabir edukacijskih programa i izvođača
- izrada i implementacija internih pravila i procedura na polju ljudskih resursa u skladu sa zakonskom regulativom
- izvođenje internih edukacija i treninga za zaposlenike i srednji menadžment