Interpunkt trenutno zapošljava preko 80 osoba na različitim pozicijama, a s namjerom daljnjeg širenja poslovanja, traži izvrsnu osobu za radno mjesto:
Supervizora
Supervizor u kontakt centru je osoba koja je posvećena pružanju vrhunske usluge za krajnjeg korisnika pri čemu vodi kontinuiranu brigu o rokovima, ostavljenim ciljevima i očekivanoj kvaliteti usluga. Pri tome osobitu pažnju posvećuje radu s agentima u kontaktnom centru, a što uključuje trajnu edukaciju i kontrolu kvalitete rada i usmjerenost ka postizanju očekivanih rezultata. Supervizor mora dobro poznavati rad na računalu i biti upoznat s CRM sustavom i
dialerom. Pored navedenog, Supervizor je osoba kojoj je jasno kako su zadovoljstvo korisnika, povećavanje prihoda i profitabilnosti osnovna funkcija poslovanja kontakt centra. Sastavni dio posla su izrade analiza i izvještaja za interne potrebe i potrebe klijenata. Supervizor je direktno odgovoran Voditelju kontakt centra.
Glavna zaduženja supervizora su:
- sudjelovanje u procesu pripreme novih kampanja
- kontinuirano nadgledanje kvalitete rada agenata u kampanjama
- suradnja s kolegama u prodaji i ostalim odjelima u svrhu što kvalitetnijeg pružanja usluge krajnjim korisnicima
- izrada analiza i izvještaja za pretpostavljene i klijente
- kontinuirana briga o realizaciji postavljenih ciljeva te stalni napor u kontroli troškova, a da pritom nije ugrožena kvaliteta izvedbe
- osiguravanje poštivanje kodeksa tvrtke, zakona i ostalih pravnih normi RH
Kod javljanja na ovaj oglas preko linka za prijavu potrebno se registrirati kao novi korisnik, ispuniti sva polja te proći kroz screening.