Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Supervizor (m/ž)

Interpunkt d.o.o.
Prijava do: 13. 01. 2012.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Interpunkt trenutno zapošljava preko 80 osoba na različitim pozicijama, a s namjerom daljnjeg širenja poslovanja, traži izvrsnu osobu za radno mjesto: Supervizora Supervizor u kontakt centru je osoba koja je posvećena pružanju vrhunske usluge za krajnjeg korisnika pri čemu vodi kontinuiranu brigu o rokovima, ostavljenim ciljevima i očekivanoj kvaliteti usluga. Pri tome osobitu pažnju posvećuje radu s agentima u kontaktnom centru, a što uključuje trajnu edukaciju i kontrolu kvalitete rada i usmjerenost ka postizanju očekivanih rezultata. Supervizor mora dobro poznavati rad na računalu i biti upoznat s CRM sustavom i dialerom. Pored navedenog, Supervizor je osoba kojoj je jasno kako su zadovoljstvo korisnika, povećavanje prihoda i profitabilnosti osnovna funkcija poslovanja kontakt centra. Sastavni dio posla su izrade analiza i izvještaja za interne potrebe i potrebe klijenata. Supervizor je direktno odgovoran Voditelju kontakt centra. Glavna zaduženja supervizora su: - sudjelovanje u procesu pripreme novih kampanja - kontinuirano nadgledanje kvalitete rada agenata u kampanjama - suradnja s kolegama u prodaji i ostalim odjelima u svrhu što kvalitetnijeg pružanja usluge krajnjim korisnicima - izrada analiza i izvještaja za pretpostavljene i klijente - kontinuirana briga o realizaciji postavljenih ciljeva te stalni napor u kontroli troškova, a da pritom nije ugrožena kvaliteta izvedbe - osiguravanje poštivanje kodeksa tvrtke, zakona i ostalih pravnih normi RH Kod javljanja na ovaj oglas preko linka za prijavu potrebno se registrirati kao novi korisnik, ispuniti sva polja te proći kroz screening.

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Idealni kandidat za radno mjesto Supervizora je pozitivno usmjerena, proaktivna, samostalna osoba s koja preuzima odgovornost za vlastite odluke i ne oklijeva iznositi svoje mišljenje i prijedloge. Poželjna osoba za radno mjesto Supervizora u kontakt centru je osoba s višegodišnjim iskustvom u radu kontaktnog centra s drukčijim pristupom u odnosu prema Korisniku. Prednost imaju osobe čija dosadašnja karijera uključuje agentska, supervizorska i voditeljska iskustva. Prijavite se do 13. siječnja 2012. putem linka za prijavu. Ipu.interpunkt.cc - registrirati se kao novi korisnik, ispuniti sva polja te proći kroz screening. Vaše ćemo podatke tretirati s maksimalnom diskrecijom. U najskorijem roku javit ćemo vam se s informacijama o tijeku procesa zapošljavanja.

Poslodavac ti nudi

Nudimo: - zanimljiv i dinamičan posao u inovativnoj i kreativnoj industriji - izazovan posao u kojem svoje interese, ambicije i talente možete ostvariti i dodatno razviti - stimulativna i redovita primanja
Bogadura Grupa d.o.o.
VII. Južna obala 27, 10020 ZagrebInterpunkt je jedan od najvećih call centara u Republici Hrvatskoj osnovan 2008-e godine s namjerom pružanja Call Centar usluga tvrtkama i organizacija svih veličina iz svih industrija. Od tada, Interpunkt se pozicionirao kao jedan od vodećih kontakt centara u Republici Hrvatskoj usmjeren prvenstveno na CRM rješenja u pristupu korisnicima i tehnologiji. Specijaliziran u uslugama Prospektive, Telemarketinga, Telesalesa, dogovaranja sastanaka surađuje s klijentima poput B.net Hrvatska, Plive, Styrie te mnogih drugih tvrtki.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen30. 12. 2011.
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću