Tražimo dinamičnu i odgovornu osobu za poziciju Voditelja/voditeljicu recepcije koja će biti odgovorna za vođenje svih aktivnosti recepcijskog odjela, te osiguranje visokog standarda usluge našim gostima. Kandidat bi trebao posjedovati iznimne komunikacijske vještine, prilagodljivost i profesionalan pristup u radu s gostima.
Mjesto rada: Gradac, Splitsko-dalmatinska županija.
Hotel: Novorenovirani hotel Labineca.
Odgovornosti:
Organizacija rada recepcijskog tima:
- uspostavljanje rasporeda smjena za recepcijsko osoblje i praćenje poštivanja radnog vremena
- upravljanje dnevnim operacijama kako bi se osigurao optimalan broj zaposlenika u svim smjenama
Osiguranje visoke kvalitete usluge:
- osiguravanje visokog standarda usluge prema gostima kroz profesionalan pristup svih članova recepcijskog tima
- rješavanje pritužbi gostiju, nesporazuma i složenijih upita kako bi se zadovoljstvo gostiju maksimaliziralo
Upravljanje rezervacijama i prijemom gostiju:
- praćenje dolazaka i odlazaka gostiju, osiguravanje da su svi gosti pravilno evidentirani i da su im pružene potrebne informacije
- ažuriranje i upravljanje rezervacijama u hotelskom sustavu, uključujući direktne rezervacije i one ostvarene putem agencija ili online platformi
Izrada izvještaja i analiza poslovanja:
- izrada dnevnih, tjednih i mjesečnih izvještaja o popunjenosti, prihodima, troškovima i ostalim ključnim pokazateljima poslovanja recepcije
- analiza podataka o dolascima i odlascima gostiju, kao i predviđanje trendova za optimizaciju popunjenosti
Koordinacija s ostalim odjelima hotela:
- bliska suradnja s domaćinstvom, održavanjem, F&B (hrana i piće) i marketing odjelom radi pravovremenog informiranja i usklađivanja rada
- obavještavanje o posebnim zahtjevima gostiju ili specifičnim događanjima kako bi se osigurala koordinirana i kvalitetna usluga
Implementacija i ažuriranje politika i procedura:
- uvođenje novih standarda u radu recepcije, edukacija novog osoblja i periodična obuka postojećeg osoblja
- ažuriranje recepcijskih procedura u skladu s promjenama u hotelskoj politici ili novim zahtjevima tržišta
Upravljanje pritužbama i odnosima s gostima:
- rješavanje reklamacija i pritužbi gostiju na učinkovit i profesionalan način
- razvijanje odnosa s dugoročnim gostima i redovitim posjetiteljima hotela radi povećanja lojalnosti
Praćenje i implementacija rada u ERP i PMS sustavima:
- osiguranje točnog i ažurnog unosa podataka o rezervacijama, naplati usluga i popunjenosti
- izrada agencijskih faktura prema ugovorenim cijenama i uvjetima