Tražimo osobu koja će naše priče još brže, još preciznije i još bolje plasirati svijetu. U real timeu. Ne tražimo nekog tko je “radio social za velike brendove”. Bitno je da razlikuješ Reuters od AP-a i da si netko tko može razmišljati brzo, pisati još brže, i razumiješ što znači “imati odgovornost prema javnosti”.
Tvoj opis:
- novog papu želiš objaviti prije Hine
- predsjednički izbori? Nisi u birtiji, nisi na kauču. Ti si na mrežama i pratiš njihov puls
- razumiješ što je ton brenda i znaš kako da ne zvučimo kao PR agencija ni “influencer” brend
- imaš osjećaj za prepoznati važnu informaciju, povijesni kontekst i znaš razliku između memea i ozbiljnog političkog trenutka
- voliš društvene mreže, svjestan si njihove važnost i snage u stvaranju narativa
- nemaš problem s time da ovaj posao nekad zahtijeva i rad van radnog vremena, jer znaš da se breaking ne događa uvijek između 9 i 17
Bonus bodovi ako:
- imaš pozadinu u novinarstvu, politologiji, povijesti ili društvenim znanostima – iznimno je važno da razumiješ kontekst sadržaja koji stvaramo
- koristiš Canvu, Photoshop, Premiere Pro ili slične alate
- pišeš besprijekorno i na hrvatskom i na engleskom
- koristiš i kontinuirano testiraš AI alate kako bi si olakšao/la posao i podigao/la efikasnost