Kao marketing manager u Linksu, imat ćete ključnu ulogu u planiranju, razvijanju, vođenju i koordinaciji marketinških strategija, aktivnosti i projekata koji će podržati ciljeve tvrtke te osigurati da naši proizvodi i usluge ostvare zapaženi uspjeh kod naših kupaca.
Vaše odgovornosti uključuju:
Digitalne kampanje:
- samostalno planirati, postavljati i optimizirati plaćene oglašivačke kampanje na platformama poput Google Ads i Meta Ads kako bi se postigla što bolja optimizacija i ostvarili zadani ciljevi
- priprema media planova koji odgovaraju postavljenim ciljevima
- analizirati performanse kampanje, pratiti ključne metrike i pružati izvještaje o rezultatima - razvijati strategije plaćenog i organskog oglašavanja za ciljne publike te kako bi se ostvarili zadani ciljevi
- kreiranje i upravljanje marketinškim budžetima za plaćene kampanje
- pratiti i analizirati marketinške kampanje u odnosu na zadane ciljeve te optimizirati marketinške aktivnosti i ulaganja u kampanje s naglaskom na ROI
- analizirati tržište i pratiti trendova s ciljem identificiranja novih prilika
Medijsko planiranje i zakup:
- odgovornost za zakup medijskog prostora i osiguravanje popunjenosti istog marketinškim aktivnostima
Produkcija marketinških materijala: - sudjelovati u planiranju strategije i osmišljavanju kreativnih koncepata te surađivati s dizajnerskim timom i vanjskim partnerima vezano za izradu potrebnih materijala
- osiguravati da komunikacija kroz vizuale odgovara prethodno definiranim standardima i ciljevima - surađivat s medijskim partnerima i dizajnerskim timom u cilju izrade oglasnih materijala (radio, Tv i OOH)