- administrativna podrška komercijalistima na terenu
- korespondencija s kupcima, zaprimanje i kontrola narudžbi
- izrada ponuda, predračuna, računa za avans, robno-materijalnih dokumenata
- organizacija pravovremene dostave robe kupcima
- fakturiranje i administriranje dokaza o isporuci robe
- rješavanje sitnih reklamacija kupaca
- upoznavanje kupaca sa novim proizvodima
- savjetovanje kupaca oko odabira asortimana, proširenje i unapređenje kontakata s kupcima
- ažuriranje prodajnih uvjeta, statusa asortimana
- pravovremena dostava cjenika i kataloga kupcima
- koordinacija informacija o raspoloživosti robe sa odjelom nabave
- priprema podataka i vođenje evidencija potrebnih za izvještavanje državnim organima (Intrastat, Fond za zaštitu okoliša)
- stalno usavršavanje znanja iz djelokruga prodaje i asortimana (tehničke karakteristike proizvoda, nove prodajne tehnike)
- praćenje zakonskih propisa koji se odnose na djelokrug rada posebno u dijelu međunarodnog poslovanja i poreza na dodanu vrijednost
- prijenos znanja novim zaposlenicima na istim poslovima
- sudjelovanje u inventurama
- komunikacija s ostalim odjelima u tvrtki